ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

عکس های سفر قشم 94-95

خانه عمو محمد بابا: خیلی مهربون و مهمون نوازن الهی همیشه تنشون سلامت و دلشون شاد باشه. پارک ولیعصر-مسیر اردکان: آتشکده چک چک:     یزد-چهارراه امیرچخماق:   پارک کرو کودیل:         بندر هنگام: اینم عکس های بندر لنگه که بعدش تصادف کردیم😔     ...
9 آذر 1397

سفرنامه-قشم

دوشنبه 24/12 94 ساعت 1:30 دقیقه بعد از ظهر راهی نجف آباد شدیم. ساعت 18:30 شب یه نجف آباد ، منزل عمو محمد(عموی بابایی) رسیدیم. صبح سه شنبه 25 اسفند ماه به سمت یزد حرکت کردیم. که ساعت 12:5 دقیقه در مسیر اردکان برای استراحت در پارک ولیعصر که ورودی شهر بود توقف نموده و ساعت 2:15 دقیقه بعد از ظهر به سمت آتشکده چک چک حرکت کردیم. فاصله  اردکان تا چک چک 50 کیلومتر میباشد. ساعت 15:10 دقیقه به آتشکده رسیدیم و ساعت 16:10 دقیقه خارج شدیم. غروب ساعت 17:15 دقیقه وارد یزد شدیم . مسجد جامع یزد، چهر راه امیر چخماق و  بازار سنتی از مکان های دیدنی یزد بود که ما دیدن کردیم . یادم رفت بگم شیرینی فروشی معروف حاج خلیفه سوغاتی خریدیم ولی (بعدا م...
30 آبان 1397

ترکستان-کردستان

مسافرت شهریور 96 که طاها جونم 4 ماهه بود  به ترتیب رفتیم تبریز ، ارومیه ، کردستان ،کرمانشاه ، همدان و در انتها هیج جا خونه خودمون نمیشه. سفرنامه: بنام خدا روز اول سفر از ساعت 7:30 دقیقه صبح روز 15 شهریور 96  با خارج شدن از منزل اغاز شد صبحانه در ساوه بین راه میل کردیم  . نهار هم بین راه دست پخت خودم که کتلت بود میل شد به به فوق العاده بود  خجالت کشیدم ازین همه تعریف  ساعت 5:30 عصر به شهر تبریز رسیدیم شب را در پارک ائل گلی اقامت کردیم. روز دوم سفر صبحانه در پارک داخل شهر صرف شد ظهر به شهر سنگی کندوان رسیدیم ولی مناسب استراحت نبود برای همین برای استراحت و صرف ...
20 مرداد 1397

سفرنامه -نوروز 97 - خرم اباد- شوش

من بابایی عاشق مسافرتیم و صد البته مکان های تاریخی. تصمیم گرفتیم برای عید هفته اول بریم خرم اباد و شوش ، هفته دوم بریم شمال پیش باباجان و مامان جان. مسافرتمون رو از روز 29 اسفتد ساعت 6 صبح اغاز کردیم و سال تحویل خرم اباد بودیم. قلعه فلک الافلاک را در 1 فروردین 97 دیدن کردیم بسیار زیبا و مایه فخر ایرانیان است در چند هزار سال پیش تمدن ایرانی در شوش ابتدا به زیازت حضرت دانیال رفتیم. سپس مکان های تاریخی این شهر با عظمت معبد اناهیتایا چغار زنبیل، قلعه باستانی،شهرهفت تپه که قدمت این بناهای تاریخی قبل از هخامنشیان است به موزه رفتیم خیلی جالب بود اشیای موزه مربوط به 7000 سال پیش بود که ایرانیان سفال لعابی درست ک...
10 ارديبهشت 1397

سفرنامه 4-شمال(جاده 2هزار -نمک ابرود-دالی خانی)

خیلی وقت بود که باباجان گفته بود که یک مسافرت شمال، همه باهم  یعنی عموها و عمه و خانواده ماو خودشان بریم. یکشنبه (31 فروردین)شب ولادت حضرت زهرا(س)مصادف با روز مادر ، منزل باباجان و مامان جان جمع شدیم و برنامه هامون ریختیم که 4 شنبه بعد نماز صبح راه بیفتیم. چهارشنبه حدود ساعت6:30 صبح حرکت کردیم. صبحانه رو در هزارچم جاده چالوس، یه نیمرو و پنیر و چایی شیرین مشتی خوردیم .نزدیک ساعت 10:30 به نمک ابرود رسیدیم. مامان جان وباباجان استراحت کردند و ما...