ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

8ماهگی ات مبارک

1396/10/20 16:03
357 بازدید
اشتراک گذاری

19/10/96 8ماهگیت مبارک عسلم

سلام پسر نازنینم، گفتم برایت بنویسم از آنچه در دل دارم و نمی توانم بگویم… شاید مجالی نباشد که برایت بگویم… نمی دانم که اصلا این دلنوشته روزی چشمهای زیبای تو را زیارت خواهد کرد یا نه… نمیدانم آن روز ها کجایی و شبها در آغوش کدام یار آرامش را در می یابی و صبح ها با نسیم نفس کدام دوست بیدار می شوی… ولی مهم این است که الان شبهایم را با گرمای آغوش تو آغاز می کنم و صبح ها با صدای نفس تو روز را از سر می گیرم.

نازنین پسرم
همین که تو را دارم، بهترین هدیه ی دنیا را دارم،
دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم
در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم
تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها
کودک من…..
روز به روز بزرگتر میشوی و من عاشق تر
پسرک من….
ممنونم که به دنیای من آمدی و زندگی را برایم زیباتر از همیشه کردی
دوستت دارم….بیشتر از دیروز….کمتر از فردا….

 

فرزندان شیرین تر از جانم
دوست داشتنتان بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مريم
20 دی 96 21:17
خدا بچه های گلتون رو حفظ کنه ایشالا پسرتون تولدش با من یه روزه 19 اردیبهشت ... اصلا اردیبهشتی ها یه چیز دیگن مگه نه
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ممنونم خدا گل دختر شما رو هم در پناه خودش حفظ کنه محبت چه جالب تولد شما هم پیشاپیش مبارک باشه.جشن بله اردیبهشتیها ماهن من که 3تاشو دارم ولی خودم دی ماهی امچشمک