ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

بازیگوشی های قند عسل

1396/10/23 19:39
357 بازدید
اشتراک گذاری

طاهاجونم اگه در دستشویی یا حموم باز باشه اینقدر ذوق میکنی که نگو . در دستشویی که باز نمیمونه مگر اینکه یکی بره دستاشو بشوره با سرعت چون جت چهار دست و پا به سمتش میدویی امروز دستم بند بود و در حموم باز دیدم صدات نمیاد هی صدات کردم ابجی هم مدرسه بود دیدم در حموم باز بوده و رفتی داری با دمپایی کاسه حموم و عروسکای حمومت بازی میکنی هرچی صدات کردم که یه عکس ازت بگیرم بطرفم بر نگشتی منم اوردمت بیرون.

یکی دیگه از علاقه های شما ماشین لباسشویی هست که اگه روشن باشه همینطور مات و مبهوت بهش نگاه میکنی دیروز که رفتی تو ماشین لباسشویی منم تا اومدم ازت عکس بگیرم اومدی بیرون  به سیم برق و پریز برق هم بشدت علاقه داری.niniweblog.comجارو برقی هم علاقه داری. کوچکتر که بودی  از جارو برقی که روشن میشد میترسیدیو گریه میکردی، الان باهاش دوست شدی دنبالش راه میوفتی.niniweblog.com

اینجا رفتی تو حموم:

بازم رفتی پیش ماشین لباسشویی:niniweblog.com

 

آی آی سیم برق:niniweblog.com

خونه مامانی و باز  ماشین لباسشویی:

اینجا هم قلمدوش بابا شدی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)