ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

سفرنامه -نوروز 97 - خرم اباد- شوش

1397/2/10 15:57
393 بازدید
اشتراک گذاری

من بابایی عاشق مسافرتیم و صد البته مکان های تاریخی. تصمیم گرفتیم برای عید هفته اول بریم خرم اباد و شوش ، هفته دوم بریم شمال پیش باباجان و مامان جان.

مسافرتمون رو از روز 29 اسفتد ساعت 6 صبح اغاز کردیم و سال تحویل خرم اباد بودیم.

قلعه فلک الافلاک را در 1 فروردین 97 دیدن کردیم بسیار زیبا و مایه فخر ایرانیان است در چند هزار سال پیش تمدن ایرانی

در شوش ابتدا به زیازت حضرت دانیال رفتیم. سپس مکان های تاریخی این شهر با عظمت معبد اناهیتایا چغار زنبیل، قلعه باستانی،شهرهفت تپه که قدمت این بناهای تاریخی قبل از هخامنشیان است به موزه رفتیم خیلی جالب بود اشیای موزه مربوط به 7000 سال پیش بود که ایرانیان سفال لعابی درست کرده بودند شیشه اختراع شده بود همچنین صنعت پارچه بافی انجا به تمدن کشور خودم و به ایرانی بودن خودم بالیدم.

روز جمعه 3 فروردین به خونه رسیدیم.

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)