ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

24 فروردین- جشن برای همسرم

1397/2/11 14:23
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم گرفتم روز جمعه 24 فروردین روز پدر برای همسرم بگیرم. عید که مسافرت بودیم بعدش هم فرصت نمیشد روز قبل کیک و ژله درست کردم کادو هم خریدم جعبه کادو هم قبلا خودم درست کرده بودم .شب همسرم سرکار بود و منم خونه مامانم ، صبح اومد دنبالمون رفتیم باغ لاله بعدش اومد خونه خسته بود خوابید . من و ریحانه هم از فرصت استفاده کردیم و تا همسر و طاها خواب بودن خونه را تزیین کردیم همسرم خیلی خوشحال شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)