ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

ترکستان-کردستان

1397/5/20 0:58

مسافرت شهریور 96 که طاها جونم 4 ماهه بود

به ترتیب رفتیم تبریز ، ارومیه ، کردستان ،کرمانشاه ، همدان و در انتها هیج جا خونه خودمون نمیشه.

سفرنامه:

بنام خدا

روز اول سفر از ساعت 7:30 دقیقه صبح روز 15 شهریور 96  با خارج شدن از منزل اغاز شد صبحانه در ساوه بین راه میل کردیم  . نهار هم بین راه دست پخت خودم که کتلت بود میل شد به به فوق العاده بودزیبا خجالت کشیدم ازین همه تعریفخجالتخندونک ساعت 5:30 عصر به شهر تبریز رسیدیم شب را در پارک ائل گلی اقامت کردیم.

روز دوم سفر صبحانه در پارک داخل شهر صرف شد ظهر به شهر سنگی کندوان رسیدیم ولی مناسب استراحت نبود برای همین برای استراحت و صرف نهار به شهر ایلچخی رفتیم . استراحت شبانه را در پارک باغلرباغی در شهر زیبای ارومیه انجام دادیم.

روز سوم بین راه ارومیه - مهاباد یرای صرف نهار نگه داشتیم. شب را در پارک 22 کولان شهرستان  دیواندره استان کردستان،صبحانه هم همانجا خوردیم.  بعدش یه حمام عمومی رفتیم به اسم غره خیلی  خوب بود.

روز چهارم ؛ نهار در شهرستان کامیاران خوردیم دستپخت خودم یه ماکارانی عالی، بازم خجالت ندیدخجالت. عصر به کرمانشاه رسیدیم و  برای استراحت و اقامت شب به پارک شاهد رفتیم بسیار عالی بود برای مسافران.

روز پنجم؛ تکیه بیگلربیگی رو دیدیم که قدیمی بود اینم بگم کرمانشاه مردمانش ایام محرم را خیلی گرامی میدارند بخاطر همین تکیه زیاد دارد که ما یکی اش را دیدیم زیبا بود بعد به سمت طاق بستان رفتیم نهار در پارک بزرگ طاق بستان میل کردیم. استراحت  شب را مجدد به پارک شاهد رفتیم.

روز ششم؛ حرکت به سمت بیستون نهار را در رستورانی در شهر کنگاور خوردیم که معبد اناهیتا هم در همین شهر قرار دارد که البته جز چند ستون شکسته چیزی باقی نمانده . شب خود را به همدان رساندیم در پارک بزرگی استراحت کردیم که امامزاده ای در ان قرار داشت که بی واسطه فرزند امام حسن مجتبی ع بود .

روز هفتم گنج نامه را دیدیم وبه سمت غار کتلی خور راه افتادیم غار بینظیری بود .