ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

یاد قدیما

1398/9/14 11:17
114 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش میخواستم برای وبلاگتون آهنگ بذارم دلم لالایی امام زمان علیه السلام را میخواست کد آهنگ برای وبلاگ را پیدا نکردم. یه آهنگ بنیامین بهادری برای حضرت علی اصغر علیه السلام خونده خیلی سوزناکه😔 اول فکر کردم همون لالایی امام زمان علیه السلام هست کد آهنگ را گذاشتم تو وبتون.

بعد دیدم آن نیست و برای حضرت علی اصغر علیه السلام خونده چون خیلی خیلی سوز داره گفتم پاکش کنم یه آهنگ دیگه بذارم. هرکاری میکنم هیچ آهنگی کدش مورد قبول واقع نمیشه با اینکه کد آهنگ را پاک کردم بازم می‌شنوم(قربون حضرت علی اصغر علیه السلام بشم با آن قد و قامت کوچیکش😭) . یه آهنگی رو خیلی دوست دارم که ریحانه جونم کوچولو بودی رو وبت گذاشته بودم بعد که نی نی وبلاگ قالب های قبلیش پاک شد  در قالب های جدید تنظیمات قبلی پاک شد. اصلا دورانی بود آن قدیما😁 هدر بالای وبلاگ، پرش به بالا، آهنگ رو وبلاگ، عکس زمینه، قفل صفحه، یه عکس های رو وبلاگ بصورت باران بیاد، فلش تو وب چه شکلی باشه، چه دنگ و فنگی داشت و همه هم درگیرش🤭 همه را باید کدشون را میذاشتیم تو تنظیمات وب تازه تو تنطیمات صفحات جدا هم قرار می‌دادیم طبق روشی که توضیح داده شده بود وگرنه وبلاگ کج و کوله میشد🤕باید می‌دیدی کجا کد را اشتباه وارد کردی و درستش میکردی😆

دست مدیریت نی نی وبلاگ درد نکنه الان قالب ها عالین، هلو بپر تو گلو شدن. تازه واردی ها شما این دوران نبودین که ببینید چی بود مثل وسایل بازی بچگی هامون که الان برای بچه هامون تعریف کنیم با تعجب نگامون میکنند 😂نوشتن وبلاگ الان کاری نداره😀

(من با گوشی میام آهنگ برلم پخش میشه البته بعضی وقتها هم نه، کیا آهنگ را می‌شنوند؟ لطفا کامنت بذارن که خانم اجازه ما👆

والسلام نامه تمام😤

پسندها (2)

نظرات (1)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 آذر 98 12:29
خاله جون من می شنوم. درسته آهنگش سوزناکه ولی به نظر من خیلی قشنگه
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ممنونم زهرا جان❤️بله خیلی قشنگه