ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

ریحانه نفس

1398/9/16 13:54
164 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم چند وقتی از نوشتن برایت غافل بودم. بگم که خیلی خیلی بزرگ شدی. اخلاق و رفتارت هم بزرگونه شده

مثلا قبلا حرفگوش کن بودنت کم بود. منم حرص میخوردم. ولی الان حرفی میزنم اول گوش ممکنه ندی بعضی وقت‌ها البته، بعد سریع میگی چشم مامان. قربون چشمات😍

 خیلی هم خوب مراقب داداشی هستی و هواشو داری. طاها کار بدی هم بکنه مثل امروز که در  وسیله تزئینی روی میز نهارخوری را شکست 😡و منم دعواش کردم میگفتی من شکستم طاها رو دعوا نکن منو دعوا کن. ❤️

ای بفدایت که همه هم میگن ریحانه چه مراقب داداششه😍زن عمو و عموهات تو پیش ترنم جان و فاطمه زهرا جان هستی میگن خیالمون راحته ریحانه کنارشونه☺️

 

پسندها (3)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
16 آذر 98 19:25
ای جان،قربون گل دختر مهربون😘
خدا حفظشون کنه براتون
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ممنونم و همچنین برادرزاده عزیز و ناز شما را ❤️❤️🙏