ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

نفسم خانوم داری میشی

1398/9/18 6:04
192 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه جونم نفس مامان، زود داری بزرگ میشی، زودتر از آن چیزی که تصور کنم. من هنوز کامل کودکی ات را نفس نکیشده ام. عطر موهای پریشانت در باد را می‌خواهم. دویدن های کودکانه ات را. 

دخترم سال دیگه زمستون به سن تکلیف میرسی و برای خودت خانمی میشی😍

برای من و بابایی خیلی خیلی مهمه که در حجاب و اعمال دینی ات کوتاهی نکنی و یا خدایی نا کرده به سمت و سویی خلاف انتظار تربیتی ما کشیده بشی، درسته که در بطن این خونه کنار من و بابایی هستی ولی دو، سه سالی هم هست که بیشتر وقتت در مدرسه پیش دوستات سپری میشه. 

از آنجا که دوست خیلی در شکل‌گیری رفتار و کردار یک شخص تاثیر داره و شما هم در سنی هستی که حرکات دوستات ممکنه رو رفتار شما تاثیر بذاره من تصمیم گرفتم با یکی از همکلاسی هات که هم پیش دبستانی هم امسال باهات همکلاس بوده و هم مامان و باباش اعتقاداتشون با ما همسو هستند. با مادرش هم چند باری صحبت کردم خیلی خانم خوبیه، دوست صمیمی بشی میخوام  ترتیب اینکار رو بدم.☺️💖

به بابایی هم گفتم تاییدیه را صادر کرد آخه تو خونه من و بابایی ب ون مشورت هم آب هم نمیخوریم چه برسه به موضوع  این مهمی☺️💞

راستی بگم که اسم دوستت هم ریحانه هست. 😃💕

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)