ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

این چیه

1398/9/20 1:04
177 بازدید
اشتراک گذاری

امشب همش ازم میپرسیدی این چیه؟ این چیه؟ منم قربون صدقه ات میرفتم بعدم که اسمشو میگفتم، میگفتی ا😍

راستی چند روزه جفتتون فقط سرفه میکنید. آجی بهتره ولی الان که دارم مینویسم شما تو خواب یه سرفه هایی میکنی دلم ریش میشه😔

داروی ضد سرفه و سرماخوردگي بهتون میدم. الهی زودتر خوب بشین. الهی هیچ بچه ای مریض نباشه.

چند روز پیش هم ترنم جان مریض بود و بستری شد خدا رو شکر انفولانزا نبود و بخیر گذشت. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)