ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

دلم گرفت

1398/9/22 1:07
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اومدم یکم درد و دل 😔

همین الان از خونه خواهر جونم اومدیم. تو راه بازگشت یه خانم که سر چهارراه گدایی می کنه تو این سرما با یه  بچه بغل که خواب بود نشسته بود فقط یه پتو مسافرتی که گرمایی خاصی هم نداره دور بچه بود تا الان فقط گریه میکنم موندم چطور شب خوابم ببره. 😭

به همسرم میگم بیا پتو برای بچه ببریم، میگه اینا کارشونه، فکر میکنی فردا بچه را با پتو میاره نه، بدون پتو میاد تا احساسات مردم را برانگیخته کنه. نباید به اینا کمک کرد تا زیاد نشن آخه بچه چی😭

ای خدااااا بچه چه گناهی داره. 

خدایا خودت فرج صاحب و مولایمان مهدی عجل الله، فریادرس بیچارگان را نزدیک بگردان. الهی آمین 🙏

الهی الهی خودت به همه کودکان کار و کودکانی که ناخواسته سرنوشتی بدون دخالت خودشون نصیبشون شده کمک کن. 🙏🙏🙏

خدایا خودت شاهدی که دستم در کمک کردن به این کودک بسته بود ولی دلممممممم😭😭😭😭😭

پسندها (11)

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 آذر 98 2:04
آخی منم الان دلم گرفته این پست وکه خوندم گریم گرفت😔😔😔
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
خیلی ناراحت کننده بود عزیزم. جفت بچه هام تو ماشین خوابشون برد تو خونه روشون رو پوشوندن سرما نخورن اما آن طفل معصوم تو بیرون از خونه 😭😭
فاطمهفاطمه
22 آذر 98 9:31
واقعا سر این صحنه ها حال آدم بد می شه به بچه ها باید کمک کرد اما بزرگا رو نمی دونم چی بگم.
 
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
منم همینو گفتم آخه بچه دوساله اینطور ستی دیده می‌شد بزرگتر هرکاری بخواد باهاش میکنه چی بگم 😔
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
22 آذر 98 10:10
واقعا آدم خیلی ناراحت میشه 😔😔😞😞😞
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
خیلی عزیزم ان شاء الله خدا لطفی به این بچه ها کنه🙏🙏خیلی مظلومن
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 آذر 98 10:51
عزیزدلم خیلی ناراحت شدم
ان شاءالله خدا خودش بهشون کمک کنه
مامان فاطیمامان فاطی
22 آذر 98 10:51
دقیقا همینطوره...ادم دلش میگیره برا اون طفل معصوما😔
مامان صدرامامان صدرا
22 آذر 98 13:30
من خودمم همچین صحنه هایی میبینم تا چن روز سردرگمم واقعا اون بچه چه گناهی کرده اخه😔
فریده مامان آیهانفریده مامان آیهان
23 آذر 98 8:39
😔😔😔