ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

عشق جانم

1398/11/15 16:26
383 بازدید
اشتراک گذاری

الان برات کیک و شیر آوردم تا بخوری گفتی ممنون بعد سرتو رو پام گذاشتی و گفتی دوستت دارم😍💖اینقدر ذوق کردم و قربون صدقه ات رفتم که نگو☺️💋💋

راستی بگم امروز با هم رفتیم مدرسه اجی که خیلی دوست داری بری، یعنی هر بار که اجی سوار سرويس میشه بره مدرسه پشتش گریه میکنی منم سوار بشم😂 کارنامه اجی رو گرفتم همه درسهایش خیلی خوب بود. 

امروز از ساعت4/30 صبح که من پاشدم کیک درست کنم بیدار بودی تا رفتیم مدرسه و 10/30 خونه بودیم روی مبل جلوی تلویزیون خوابت رفت. اجی هم 12/30 امد ساعت 1 هم عمه یه سر اومد اجی اینقدر گریه و اصرار که با عمه رفت قرار شد عمه قبل اینکه پارسا رو از مدرسه برداره اجی بیاره خونه. اینم از اتفاقات امروز☺️

 

پسندها (4)

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 بهمن 98 17:04
خداحفظش کنه براتون😍❤
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ممنونم مبینا جان💋♥️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
15 بهمن 98 17:25
خدا حفظشون کنه براتون
ریحانه نورالهی راد
8 دی 00 11:10
سلام مامان جان من ریحانه جان شما نفس هستم و با تبلت پیام می دم ☺️🤝😍😘😘
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
سلام به روی ماهت الهی فدات بشم عشقم، قشنگم😍😘