ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

سلام یلدا مبارک

1399/10/1 3:54
336 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا وقت نمیکنم بیام ازتون بنویسم. 

همش درگیر درسهای شما ریحانه جونم هستم 

خیلی دوستتون دارم گلهای من😘😘

فعلا این عکس داغ بمونه بیادگار تا یه روز وقت کنم خاطرات این چند ماه رو براتون تایپ کنم💖💖

پسندها (3)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 دی 99 12:43
سلام خاله جون. چه خوب شد  که پست گذاشتید. دلمون براتون تنگ شده بود. انشاالله ریحانه جان توی درساش موفق بشه
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ممنون زهرا جان ببخشید خیلی دیر پیامتو دیدم🤭😘
عمه فروغعمه فروغ
2 دی 99 13:55
خدا حفظشون کنه،یلداتون مبارک❤
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ممنون عزیزم،خدا عزیزلن شما رو هم حفظ کنه در پناه خودش🙂❤️