ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 11 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

کارهای بامزه وشیرین گل دخمل

1392/10/29 7:32
185 بازدید
اشتراک گذاری

(28دی92)دیشب عکس بابارو برداشته بودی و می گفتی بابا ،وقتی عکس از دستت می افتاد میگفتی مامان بابا(یعنی بابا افتاد)منم خنده ام گرفت.بیشتر وقتهابرایت شعر میخونم با اهنگ وشما خیلی سعی میکنی تقلید کنی که یه چیزایی رو با اهنگ من میخونی.دیشب هم قبل خواب البته ساعت 3:30 صبح من برات شعر خوندم ،شماهم شعرخوندی وبندی که تکرار میکردی با ریتم جالب این بود که 2بار کلمه نه رو تکرار می کردی.چکارکنم دیگه بلبل منی ،اخه من خودم کوچولو بودم بلبل بابا و مامانم بودم بخودم رفتی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زی زی
7 بهمن 92 10:41
سلام مامان گل بهشتی.دخترامون همسن هستند .باهم دوست باشیم؟بیا بگو لینکت کنم یانه!
زی زی
8 بهمن 92 17:17
سلام عزیزم.منم اندیشه ام.فاز یک.خوشحال میشم با هم آشنا بشیم.
مامان ایمان
9 بهمن 92 19:25
سلام عزیزدلمممممممم خوبین ؟ الهی فدات بشم که می تونی با مامانی شعر هم بخونییییییییی مامانییییییییی ولی من ادرسو عوض نکردم برات گذاشتم روی این کلیک کنی باز میشه
خاله نورا
21 اردیبهشت 93 9:02
سلام عکس ریحانه جونم بزار ما ببینیم خانم شده
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
سلام ممنون سر زدی چشم عکسم میذارم