ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

تلخی خاطره

1392/11/12 16:22
400 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                     

  تلخی خاطره 1: niniweblog.com

 

 سلام دخترم همه هستی من، امروز تو 1سال و 20 روزه شدی هروز شیرینتر و بازیگوشتر میشی خیلی دوست دارم .قلب

امروز عصربه بابایی زنگ زدم که بپرسم برای شام چی دوست دارست کنم گفت امشب شرکت میمونم.

بابا کمتر پیش میاد که بمونه، امروزم ازهمون روزهای نادره . الان که دارم مینویسم توداری بازی میکنی و اواز سر میدهیهورا :دادادادا.....نانانانا......وصدایت قطع شد.

دیشب به صندلی گرفتی بلند شی خوردی زمین گریه کردی بلندت کردم  دهانت پر از خون شد ه بود هراسان پیش بابایی که جلوی تلویزیون خوابش رفته بود بردمت و گفتم ریحانه افتاد و دهنش خونی شد بابایی سریع بغلت کرد دهانت را شست،گفتم:دندوناش،دندونات را لمس کرد محکم سرجایشان بودند . تو ارام گرفته بودی ولی من گریه می کردم گریه.

بابا تورا بمن داد و رفت بخوابه چنددقیقه بعد گفت اب برام بیار، فشارم افتاد ولی بروز ندادم منم اب قند درست کردم دادم به بابایی.من تا صبح  بیقرارت بودمناراحت

الان داری بادکنک گاز میزنی و بسویم میایی،صبح اومدم دندونات رو نگاه کنم گازم گرفتی.آخ

خب دخترم الان اومدی پاهامو گرفتی و اواز میخوانی.

من برم برات غذابیارم.

همیشه شاد وسالم باشی.بغل

                   niniweblog.com

تلخی خاطره 2:niniweblog.com

شنبه 10تیر ماه 92 قرار بود بریم خونه مامان جان لباس تنت کردم لباسهای بابایی رو اتو زدم ،اتو رو از برق کشیدم وروی میز اتو قرار دادم تازه بهت یاد داده بودیم داغ ،دست نزنیا.

دیدم سرت به تلویزیون گرمه،رفتم که حاضر شوم  که بریم، یهو گریه کردی مامان مامانگریه اومدم اتو افتاده بود روی پایت و پای کوچولوت رو سوزونده بودآخ ، به عمه زنگ زدم سریع خودش رو رسوند و پماد  سوختگی هم خم خریده بود تجربه نداشتم 2 اشتباه رخ داد:1-اینکه دکتر نبردیمت 2- اینکه اب تاول پایت را خالی کردیم .

تا 4شنبه به بابایی نگفتم که خودش دید و ناراحت شد خیلی بد بوووووووووووووووووودناراحت                        الان که مینویسم شنبه 15 تیره قراره امروز از دکتر پوست وقت بگیرم و ببریمت دکتر.خداکنه جاش نمونهنگران.به امیدت خدا جونم.                                                                                                                       niniweblog.com   تلخی خاطره 3:

 

19/6/92 :قرار شد با عمه اینا بریم خرید .عمو سعید(شوهر عمه)بغلت کرد بابا رفت زباله ها رو بندازه سطل زباله ،منم داشتم در را قفل می کردم .یکدفعه دیدم صدای گریه ات می اید رفتم عمو پشت در ساختمان بود وزیر چشمش خون امده بود و کبود شده بود.نگران شدم ،بابایی هم امد و....خلاصه مطلب اینکه:یه پسری داشته می دویده میخوره به عمو سعید وتو عمو پرت میشین به باغچه حیاط ،شما هی گریه می کردی ماهم که گیج ،چون خونی نیامده بود فکر می کردیم بخاطر دندونت گریه می کنی . توخونه وقتی به گوشه سمت چپ سرت دست می زدیم گریه می کردی که تازه متوجه شدیم که سرت ضرب دیده خداروشکر به خیر گذشت.

 

 

 niniweblog.com

 تلخی خاطره4:

 

دیشب(11/11/92) چراغهارو خاموش کردم که بریم لالا،بهت گفتم برو روی تخت تا منم بیام،یدفعه زدی زیر گریه ،چراغ رو روشن کردم و دیدم که پلکت خورده به صندلی درایور و داره خون میاذ منکه یخ کردم ،برات همون لحظه صدقه کنار گذاشتم که خدا رحم کرد و چشمت اسیبی ندید.چقدر خودم رو مذمت کردم بخاطر اینکه گفتم برو تا من بیام .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)