ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

روز مادر -چهارشنبه 16 اسفند 96

1397/2/11 14:49
988 بازدید
اشتراک گذاری

(دو روز قبل از روز مادر )خیلی سورپرایز شدم .همسری از در که وارد شد وسایل را دست من داد و فت برم از ماشین چیزی بیارم سپس با کیک مقابل من ظاهر شد و گفت روزت مبارک ریحانه هم تو مدرسه یه کارت تبریک برای رورز مادر درست کرده بود و یه نقاشی هم کشیده بود.5 شنبه و جمعه هم برای مامانای گلمون روز مادر را جشن گرفتیم. ان شالله همیشه سایه همه مامانا بالا سر خانواده هاشون باشه من جمله مامانای عزیز ما.

جشن روز مادر خونه مامان گلم (5 شنبه):

کیک دستپخت خاله زهرا بود . دستش درد نکنه.

جشن روز مادر خونه مادر عزیز همسرم(جمعه):

 

پسندها (1)

نظرات (0)