ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

گل های داوودی بابا جان و گل های بهشتی من

1398/9/7 1:33
326 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسا رو تو حیاط خونه باباجان گرفتیم. آبان فصل باز شدن گلهای داوودی هست ، باباجان هم ماه فروردین این گلها رو تو باغچه کاشته بود. آبان ماه گلهاش در امدند، بسیار زیبا هستند.

من به شخصه عاشق این عکسها شدم.😍😍😍

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان شهلامامان شهلا
7 آذر 98 9:51
سلام عزیزم
انشالله همیشه سرزنده و سلامت باشید
یک ساله که وبلاگ دخترم رو آپدیت نکرده بودم
الان اومدم با کلی مطلب
خوشحال میشم اگه بهمون سر بزنید و مارو لایک کنید و برامون نظر بذارید
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
سلام بانو جان ممنونم سر زدید حتما پیشتون میام موفق باشید گل دخترتون هم در پناه خدای مهربان🙂
مامان آیسلمامان آیسل
7 آذر 98 11:33
خیلییی قشنگن
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
همینطوره بانو جان😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 آذر 98 11:55
خوشحال میشم وبلاگمو دنبال کنید
عمه فروغعمه فروغ
7 آذر 98 19:20
چه عکس های قشنگی😍
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
چشماتون زیبا می بینه خانم گل😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 آذر 98 13:51
ای جانم خدا گلای زندگیتون روحفظ کنه😍😘❤
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ممنونم مبینا جان خدا شما رو هم برای مامان و بابای عزیزت حفظ کنه😘