ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 5 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

خیلی خوشحال شدم

1392/7/2 22:25
281 بازدید
اشتراک گذاری

13 شهریور که گفتم اسیاب سومی پایین سمت چپت در اومده چند روز بعد دیدم سمت راستش هم درامده،امروز(3مهر92) دیدم اسیاب بالایی ها هم نیش زده،خیلی خوشحال شدم.از مقدار رویششون فکر کنم 4 تا اسیاب بزرگات باهم در امدند ولی من الان دیدم.مبارک باشه گلم راستی امروز چند قدمی هم راه رفتی ،ایشالله زودتر راه می افتی گلم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)