ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 9 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

به زمین خوش آمدی فرشته آسمونی

1392/6/9 23:37
230 بازدید
اشتراک گذاری

 

                       تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دختر گلم  تو مانند فرشته ای بودی که در 25 اردیبهشت ماه از یه روز بهاری ساعت 5:30 عصر در بیمارستان میرزا کوچک خان توسط سرکار خانم دکتر کریمی چشم به جهان گشودی و به  علت بستری خودم وخودت، چند روز بعد در آغوشم جای گرفتی.وزن کوچولوت 3/250 کیلو گرم و قد زیبایت50 سانتی متر بوده. گروه خونی تو o+ است.

خیلی دوستت دارم  باهم بازی میکنیم کلکل میکنیم بعضی وقتا هم لجبازی میکنی ،با اینکه میدونم تا 5 سالگی لجبازی در بچه ها عادیه و باید سربه سرشون نذاشت ناراحت می شوم و دعوایت می کنم اخرشب هم عذاب وجدان که چرا اینجوری باهات حرف زدم.

الان که مینویسم تو 1سال و 3 ماه و12 روز و 23 ساعت و43 دقیقه و37ثانیه داری بخاطر سرماخوردگی بیحال تو بغلم بودی که الان مداد و دفتر از من گرفتی و رفتی پایین. 

خلاصه،لب کلام؛عاشقتم.قلب   

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com لطف خداوند شامل حال ما شد و ما صاحب یه گل دختر ناز شدیم niniweblog.comو از خانواده 2 نفرهniniweblog.com تبدیل شدیم به خانواده 3 نفره.niniweblog.comاز همان اوایل در مورد اسم زیبایت با هم صحبت میکردیم که اگه دختر شدی چه بگذاریم لیستی از نامهای دختران و پسران ، بابا از اینترنت تهیه کرده بود ، سپس نامهای مورد علاقه مان را روی کاغذ نوشتیم و به همدیگر دادیم تا اسامی ایکه مورد علاقه هم نیست از  لیست حذف شود و به نامهای خوشایند واحدی برسیم که هردومان نام  زهرا و نرگس را برگزیدیم ولی با مخالفت اطرافیان مواجه شدیم ، دلیلش هم این بود که اسم یکی از خاله هایت و مامان جان زهرا بود . چون در هفته ولادت حضرت زهرا (س)متولد می شدی نامت را ریحانه برگزیدیم که همه هم موافقت نمودند.لبخند

 

عکس هنگام تولد...

 

 

 

                          niniweblog.comniniweblog.com  niniweblog.com     

 

 

 

                                          

                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)