ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

مروادیهای پسرم محمد طاها

1396/10/17 23:37
179 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم شما 5ماهه بودی که دندون اولی از بالا دالی کرد به فاصله خیلی کم همسایه اش هم اومد خونه نشین شد و بعدش 2 تا پایینی ها اومدن ، الان تو دهان  کوچولوت 4 تا دندون باهم همسایه انآرام

مامانی برات آش دندونی پخت چقدرم خوشمزه بود  برای خانواده بابا هم فرستادیم. شبی که اش دندونی شما رو مامانی پخت بابا فردا عازم کربلا بود برای پیاده روی اربعین .وای که چقدر من دلتنگی کردم. هرچند که تو مدت یک هفته ای که بابا رفته بود زیارت، مامانی و باباجون اومدند پیشمون موندن و ابجی ریحانه هم شیفت صبح بود (پیش دبستانی)خستهمکافاته بیدارکردن ریحانه صبح زود.

اینم عکس های شبی که مامانی اش دندونی پخت.محبت

                         

                         

اینم عکس دسته جمعی دخترخاله ها و پسرخاله ها:محبتعاشقتونم

                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)