ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

یکم از عسلکم بگم

1398/9/23 13:39
227 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا یه چی میخوری بهم میگی خیلی ممنون، یا میخوام بهت چیزی بدم بخوری میگی بدش من، بدش من، 2 بار با حالتی لوس😂

به درخت میگی دخَرت😂خدا نمیدونی چقدر خندم میگیره. 

بابا باز براتون شربت اشتها گرفته که بهتر غذا بخورین. 

پنجشنبه هم خاله زهره تولد محمد حسین جان که 15سالش شد و مهنا جونم که7سالش شد را گرفت. 

البته محمد حسین خاله 17 آذر ماه و مهنای خاله 30 آذر بدنیا آمدند😍

تولدشون مبارک💖💖🎂🎂با آرزوی بهترینها برای این گلهای بهشتی که با اومدنشون زندگیمون رنگ و بوی دیگر گرفت.

بعدا عکس اضافه میکنم. 

پسندها (8)

نظرات (1)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 آذر 98 13:51
تولدشون مبارک عزیزم
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
فدات زهرای مهربونم😘😘😘💖