ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

بازم رنگ جدید

1398/10/13 2:07
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طاها جونم شما جدیدا رنگ نارنجی  و سیاه رو فرا گرفتی. نارنگی بهت نشون میدم میگم این چیه میگی نارنگی میگم چه رنگیه میگی نارنجی

من بقربانت شوم.😍🥰😘

جدیدا نمیدونم چمه خیلی عصبی شدم خدا جونم آرامش رو به روح و قلبم برگردون🙏🙏🙏🙏

پسندها (3)

نظرات (1)

فاطمهفاطمه
13 دی 98 10:15
خدا دلتون رو آروم کنه. 
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ان شاء الله با دعای شما خوبان🙏🙏🙏❤️