ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

شیرین زبون من

1398/9/27 11:03
217 بازدید
اشتراک گذاری

طاها جونم دیگه همه چی میگی مثلا دعوات میکنم یه من نیستم یاد گرفتی از اجی. میگم چرا اینکار رو کردی؟ میگی من نیستم😁

دیروز از طرف پست بسته اوردن، من سریع رفتم تا آقاهه دم در معطل نمونه خواستی بیای، همانطور که می رفتم گفتم دمپایی تو بپوش بیا. برگشتم دیدم اجی دمپایی های تو رو پوشیده تو رو هم بغل کرده. شما غر زدی که من آمدم، منم گفتم طاها نیومدی دمپایی کو، با ناراحتی گفتی  آجی پوشید. 😁

پسندها (6)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
27 آذر 98 14:14
ای جانم خدا حفظش کنه