ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

محمد طاها جونم خوش اوووووومدی عزیز دلم به این دنیا

1396/10/18 1:53
1,367 بازدید
اشتراک گذاری

قرار بود شما هم 25 اردیبهشت پا به دنیا بزاری اگر 40 هفته کامل تو دلم میموندی و جمعتون جمع می شد (بابا و ریحانه جاان هم 25 اردیبهشت هستند) ولی به خواست خدا واینکه قرار بود سزارینی باشم باید یک هفته زودتر از موعد طبیعی بدنیا میومدی تا جفتمون دچار مشکلات نشیم .و شما در تاریخ 19 اردیبهشت ماه 1396 در بیمارستان تریتا توسط دکتر محترم و دلسوز  فوق تخصص زنان و زایمان، خانم دکتر اقایی پریدی بغلبغل مامان قد :49 ،  وزن :  دور سر:   دور سینه:  

خیلی خیلی خوش اومدی عسلم.محبت

اینم عکسهای بدنیا اومدن شما:

                

                        

                        

                        

                        

اینم شما و نی نی تخت بغل:

                        

شما و بابا :

                       

                        

                       

شما و ابجی ریحانه:

                       

                        

اینم خونریزی به یمن بدنیا امدن شما

ابجی ریحانه هستن و سر گوسفند بخت برگشته:

                           

ریحانه و مهنا و گوسفند نگون بخت و باباجان :

همینجا از باباجان تشکر میکنم که خیلی زحمت کشیدند

                  

ریحانه و مهنا:

                 

اینجا نمیدونم مهنا جون با دیدن کله گوسفند به چی فکر میکنه:سوال

                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)