ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

تولد 5 سالگی ریحانه نفس و بدنیا امدن محمد طاهای عسل

1396/10/18 1:06
669 بازدید
اشتراک گذاری

با تاخیر یک ماهه  19 خرداد  شب ولادت امام حسن مجتبی برای شما گلهای بهشتیمون تولد گرفتیم که خانواده هامون از زمان افطار مهمونمون بودن. خیلی خیلی خوش گذشت البته شما محمد طاهاعسل، ان شب همش بیقرار  بودی از ابتدا تا انتهای تولد فقط بغل مامانی بودی.

برای شما دو گل زندگیمون ارزوی خوشبختی و عاقبت بخیری میکنیم ان شالله چشمتون روشن به جمال مهدی فاطمه س بشه و همیشه سلامت و موفق باشید .محبتبوس

این عکس مربوط میشه به 25 اردیبهشت ماه سالروز تولدت که خونه مامانی بودیم و بابا برای شما کیک گرفت و یک جشن چهار نفره و نصفی داشتیم (

داداشی  6 روزه بود). 

                        

عکسهای تولد به تاریخ 19 خرداد ماه:

کیک تولد شما:

              

مامان جان و باباجان و شما :

                     

مامانی و باباجون مهنا ، داداش طاها هم بغل مامانیمحبت :

             

شما ، پارسا جان  و مهنا جان :

 

                     

شما ، مهناجان  و امیرحسین جان :

                     

شما و مهنا جان:

                       

شما و عرفان جان:

 

            

 

اینم داداش طاها که بغل مامانی خواب بود:     

           

همسر عزیزم تولد شما را تبریک عرض می کنم ان شالله همیشه تنت سالم، لبت خندون ،دلت شاد باشه و همیشه سایه ات بالا سر من و گلهای بهشتی مون باشه محبت

نفس های من مامان قربونت بشه عزیزای دلم خوشبخت و عاقبت بخیر بشین الهیبوس

                   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)