ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

تولد نی نی و باباش(1)

1392/6/10 0:09
290 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com   تولد تو و بابایی با 31 سال فاصله توی یه روز واقع شده 25اردیبهشت میگن اردیبهشتیا ماهن خدا که به من لطف کرده 2تا اردیبهشتی تو زندگیم وارد کرده تا احساس ارامش کنم ممنونتم خدا  .

تصمیم گرفتم  وسایل مربوط به تولدت رو تا اونجاییکه میشه خودم درست کنم بهمین خاطر رفتیم خونه خاله زهره که گرافیک بلده و چند تا عکستو انتخاب کردیم خاله هم برات کارت تولد طراحی کرد که دستش درد نکنه .وسایل الئیه تهیه کردیم و روز تولد خاله زهره وعمه جون زودتر از بقیه اومدن تا در درست کردن ساندویج ها کمکم کنن باززم دستشون درد نکنه بشقاب میوه وکیک وهمچنین لیوان رو یک بارمصرف خریدم نی وچتر هم برای تزیین کیک توی بشقاب هرنفر خریم کیکت باطرح سیندرلا بود به رنگ ابی ،کاغذ کادو هم با همین طرح خریدم و مثلث های کوچک بریدم به نی ها چسباندم همچنین دور بطری نوشابه ها هم  پوشاندم دیشب هم پفک را توی دستکش مشمعی یبار مصرف ریختم و با روبان  بنفش بستم .                                                                                                                 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com                                                                                             تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com     روز 25اردیبهشت سال1392 همگی (مامان بزرگها و بابابزرگها،خاله ها ،عموها و عمه) دور هم جمع شدیم تا تولد یه فرشته اسمونی رو که حالا 1 سالی بود که زمینی شده بود رو جشن بگیریم و این روز را در ذهن هایمان خاطره ساز کنیم.

از روز قبل که خونه را تزیین کردم خیلی خوشحال بودی همش با بادکنکا بازی می کرد ی شبشم پا به پای من بیدار بودی ساعت 5 صبح خوابت رفت تا 11 صبح خوابیدی ،مراسم ساعت 3 بعد از ظهر شروع شد خیلی خوشحالی میکردی اول گفتم خانما بیاین که با هم عکس انداختیم ساعت 4:30هم اقایون اومدن خاله زهرا وعمو امیر وداداش عرفان مساغرت بودن یراست اومدن خونمون ولی عمو رفت استراحت کنه گفته بود بعدا میام.

ساعت 6 -6:30 بود که خوابت رفت ، ماهم کیکت تویخچال جا نشده بود بیرون گذاشتیم حالا مگه بیدار میشدی همه اولش گفتن بذار بخوابه. ساعت 7:30بود که همه خسته شده بودن وخواهان بیدارکردن تو ، که خوب بیدارت کردیم ولی خوابالو بودی که شمع روی کیکت رو فوت کردی،ا ببخشید بابا فوت کرد ولی زیر بارنمیره میگه خودش فوت کرد.

کیکت رو بریدیم کادو هارم باز کردیم دست همه درد نکنه تو آلبومت یادداشت کردم  کادوهاتو تا بزرگ شدی بدونی.

درضمن من برات یه دفتر خاطرات هم روی کادو هات دادم که بازش کردم ودادم همه برات یادگاری نوشتند.

بازم میگم :ریحانه جان دختر عزیز تر از جانم تولد 1 سالگیت مبارک.هورا

 

                          niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)