ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 10 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

شیرین کاری های جوجوم

1392/6/10 12:22
630 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                             

سلام دختر گلم 3روزه که یاد گرفتی دست به دهان میزنی واااا میکنی البته از خودم یاد گرفتی  واز مامان بزرگات یاد گرفتی که لب رو لای دندون بدی و صدا در بیاری که بیشتر تف کاری میکنی.(15 تیر 92)    

                  


      ماشالله خیلی بازیگوش شدی niniweblog.comبقول بابا ،قدرت تخریب بالایی داری .حرف هم که گوش نمیدی.علاقه زیادی به ریختن چای یا اب از لیوان روی زمین داری.niniweblog.com(7شهریور92)

 

                 


 

.صبحها که معمولا زودتر از من پامی شی، میبینم خونه رو بهم ریختی.ازبس خونه رو متر میکنی خوش اندام موندی.niniweblog.com                                                                                                           


 از یک سالگی هر جامهر میدیدی یا یکی نماز میخوند شروع به سجده کردی.1سال و1ماهه بودی که چادر یا روسری اگر کنارت بود رو سرت میذاشتی یا میدادی من سرت کنم.الله اکبرم که بگم قامت میبندی.قربون نماز خوندنت بشم.niniweblog.com


من یه قران کوچک دارم که اگه دستم ببینی ازم می گیریش و مثل من تو دستات می گیری و صدا در میاری که مثلا قران می خونی.(1 سال و 1ماهگی)


دفترچه و مداد یا خودکار ازم می گیری و شروع به نوشتن می کنی.(1 سال و 1ماهگی)niniweblog.comاگه تونستم دستخط تو اسکن  میکنم و میذارم.


 

 

جا نپتون رو بر میداری وجارو می کنیniniweblog.com یعنی دقیقا کارای منو تکرار میکنی، اگه دستمال پارچه ای ببینی به در و دیوار می کشی اگه دستمال کاغذی دستت باشه به صورتت میزنی.


 

 

 

عاشق تلفن هستی، حتی براش گریه میکنی ،ولی خجالت میکشی پشت تلفن با کسی حرف بزنی فقط با بابا وداداش عرفان ومحمد حسین و مامانی صحبت می کنی.خاله زهرا برات تلفن اسباب بازی خریده ولی واقعی رو دوست داری بیچاره اینقدر زمین خورده ،زنگاش قاطی شده.niniweblog.comگوشی موبایل منو که داغون کردی،امروز( 7 شهریور92) قراره برات گوشی اسباب بازی بخرم اگه مثل تلفن کنار نذاریش و دوباره نیای سر گوشی من.          

                    


 

به سیم برق علاقه زیادی داری ،شاید قراره مثل بابا مهندس بشی.  niniweblog.com                                                                                                                                                                                    


 

 کوچک بودی با صدای سشوار و هود اروم می شدی یبار بابا صدای سشوار رو تو گوشیم ضبط کرد که هرموقع گریه کردی برات بذارم.  

                     


          به جاروبرقیniniweblog.com و ماشین لباسشوئیniniweblog.com روشن علاقه داری و با صداشون خوشحالی می کنی ولی از لوازم برقی دیگر مثل چرخ گوشت،مخلوط کن و همزن می ترسی.  

                      


 

  2 ماه که داغ ،برق و یخ رایاد گرفتی و کامل می گی،اگه فنجون ،قابلمه روی گاز،روی زمین ببینی سریع می گی دااااااااااااغ.سیم یا لوازم برقی هم میگی برق.(7شهریور92)                        

                      


 

 

بشدت علاقه به بهم ریختن اشپزخانه داری ، میای و وسایل رو بهم میریزی،منم این شکلی می شمniniweblog.com قراره ورودی اشپزخونه رو با پشتی ببندم  و  ورودی اش این رو نصب کنمniniweblog.com.                                       


 

جدیدا که میای سراغ رایانه،و موس رو ازم می گیری که من سعی می کنم کمتر بیام پای نت ،تا رایانه سالم بمونه.niniweblog.com

                    


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)