ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

تولد نی نی و باباش2

1393/3/5 8:05
404 بازدید
اشتراک گذاری

        

                                         «به نام خدا یگانه افریدگار دختر نازم ریحانه»

  

  بیست و پنجمین روز از ماه بهشتی بهار تولد تو و باباییه،امسال شما  ساله شدی و بابایی 

 ساله شد.

                                              

 

طبق پارسال با علاقه کارت تولدت رو خودم درست کردم و یک هفته زودتر پخش کردم(فقط بین خانواده ها). برای شام بابا کباب  سفارش داد و خودم هم ژله وسالاد تهیه کردم. برای اولین بار ژله تصویری(زیرش ژله سورپرایز) و رنگین کمان درست کردم که خودم از اولین تجربه ام راضی بودم و میهمانان خوششون امد. کیک تولدت هم به شکل هلو کیتی بود taart02.gifو من تزیین ژله تصویری و یکی از سالادها و دیس برنج و سس را به شکل هلو کیتی انجام دادم.

شب تولدت بسیار عالی  بود و با بودن میهمانهای دوست داشتنی یک شب رویایی در زندگی 3 نفرمون رقم خورد . که همینجا از همه میهمانان گرامی که تشریف اوردند و هدایای با ارزشی هم اوردند تشکر میکنم

.بازهم میگم دخترم،زیباتریین حس زندگی من،تولدتـــــــــــــــــــــــ  مبارکـــــــــــــــــــــ .بوس

وحالا تولد به روایت تصویر...

                                     totalgifs.com aniversario gif gif 43.gif       

 

totalgifs.com aniversario gif gif 72.gif    totalgifs.com aniversario gif gif 64.gif totalgifs.com aniversario gif gif 67.gif پارسا جون(پسر عمه)  totalgifs.com aniversario gif gif 82.gif totalgifs.com aniversario gif gif 58.gif  totalgifs.com aniversario gif gif 41.giftotalgifs.com aniversario gif gif 46.gif totalgifs.com aniversario gif gif 77.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)