ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

خاده 1 نه، خاده 2 نه

1398/9/9 13:52
74 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به من گفتی میخوام با تلفن صحبت کنم.گفتم شماره کی رو بگیرم ، بابا رو ؟

گفتی نه. گفتی خاده(خاله) .گفتم کدوم خاله، خاله زهرا رو؟

گفتی نه،خاده. گفتم خاله زهره؟.گفتی نه. خاده. گفتم خوب 2 تا خاله داری .کدوم خاله ، انکه عرفان داره ؟ گفتی نه ،خاده2🤭 . گفتم: پس خاله که مهناداره؟ گفتی نه خاده 1.🤭 با انگشت هم یک و دو رو نشون میدادی. خلاصه اینقدر یک و دو کردی نفهمیدم کدوم خاله رو میگی.😂

راستی اینم بگم ابجی باهات خاله بازی میکنه یادت داده اول در بزنی بگی تق تق، شماهم تا منو یا ابجی رو میبینی دستتو به نشانه کوبیدن در مشت میکنی و میگی:تخ تخ تخ.😂 قربونت بشم من.

اینم بگم تو صحبت کردنم زیاد میگم طاها مامان. ریحانه میگه مگه طاها مامانته بهش میگی مامان😂

یه روز هم عمو محمد پسرشو صدا کرد و گفت امیر حسین بیا بابا، بابایی به عمو گفت مگه باباعه ، دیدم نه پدر و دختر مثل همین🤣

پسندها (1)

نظرات (0)