ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

روباه خوشگلمون

1398/9/9 14:15
125 بازدید
اشتراک گذاری

یه صبح جمعه بابایی شما رو برد حیاط برای دوچرخه سواری و ماشین بازی ،که این روباه خوشگل امده بود تو باغجه بابا هم ازش فیلم و عکس گرفت .خیلی نازه با ان دم نارنجی و پفکیش😍

پ.ن : والا ما نه مازندرانیم نه گیلان .تو شهر خوش آب و هوا هم زندگی نمیکنیم، همین تهران  پر دودیم که بچه ها متاسفانه بخاطر آلودگی بیش از حد هوا هم چهارشنبه تعطیل بودند هم امروز شنبه.من به شخصه خیلی ناراحتم😔بچه هامون چی نفس بکشن؟ امروز ریحانه میگه مامان شما هم بچه بودید بخاطر آلودگی هوا تعطیل میشدید؟ گفتم انموقع ها اصلا هوا اینقدر آلوده نبود😔(با اینکه ماشینها دودی تر بودن).

روباه اول صبح زیاد میبینیم ولی اکثرا کثیف ،خاکستری رنگ و لاغر هستن .این یکی نارنجی و تپل بود.

پ.ن : ریحانه جان از ساعت 1 ظهر بیحال شد و حس می کرد حالت تهوع داره منم گفتم غذا نخوره یکم بخوابه .بهم میگفت خوشبحال شما و طاها که اینجوری نیستین کاش منم خوب بود حالم. براش یه حمد شفا خوندم ان شالله زودتر خوب بشه🙏. به طاها که داره ماشین بازی میکنه گفتم اتاق آجی بازی نکن، مریضه حال نداره بذار بخوابه.اومده بوسش میکنه هم خودش هم خرسی رو میاره که آجیشو بوس کنه😍

 

پسندها (3)

نظرات (3)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
9 آذر 98 14:35
چه روباه خوشگلی😊
واقعا هوا خیلی آلودس😞😞
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
همینطوره😊
متاسفانه بله😔
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 آذر 98 14:49
آخی انشاالله زودتر خوب شه دخترتون
وای یعنی واقعاً سمت شما روباه هست؟ چه ترسناک! البته من از همه حیوونا می ترسم
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ممنونم
ترس ندارن خیلی ملوسن و البته از انسانها فراری ان البته نزدیک چند تا سوپرمارکت رفتن و ازشون تخم مرغ گرفتن😁
مامان فاطیمامان فاطی
9 آذر 98 15:06
اصفهان هم ناجوانمردانه الوده اس دوست خو بم... به ریحانه جان بگو اونموقع ها بخاطر برف زیاد مدرسه ها تعطیل بود
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
متاسفانه همینطوره😔