ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

نوازش با لالایی

1392/6/7 14:19
3,281 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

                                       niniweblog.com

 

 

 

                                                                                                          

دخترم امشب میخوام لالایی هایی که برات میخونمو بنویسم تا بزرگ شدی شاید خواستی برای فرزندت بخونی.(از الان بگم قربون نوه ام برمقلب)

من لالایی خوندنو از وقتی تو دلم بودی برات میخوندمniniweblog.com

1-لا لالایی گل لالا              مهتاب اومده بالا                     موقع خوابه حالا

   لا لالایی گل نی نی        خوابای خوب ببینی                  روی گلها بشینی

   لای لا لالای   لای لا لالای لای لا لالای لا

مامان خوبت                   پیشت میمونه                       قصه میخونه                 ( دونه به دونه )2

   لای لا لالای   لای لا لالای لای لا لالای لا

....................................................................

2-لالا لالا گل سوسن          بخواب ای طفل ناز من

لالا لالا گل پونه                 چراغ روشن خونه

 

امام دومین ما                   بود ان رهبر تنها

به زیبایی حسن نامش       بود راه خدا راهش

 

لالا لالا گل لاله               بریم در دشت الاله

لالا لالا لالا لالا               بیا تاکربلا حالا

 

حسن جانم حسین جانم    حسین ای جان جانانم

حسین ای اشک چشمانم   حسین ای قوت جانم

 

حسین دریای پاکی ها       که میشوید گناه ما

لالا لالا گل رعنا               بگو هردم حسینم وا

....................................................................

 لای لای لای لای عروسم              ای عروس ملوسم

(بخواب بخواب نازی جون                 چشم سیاتو قربون)2*

وقت خوابت رسیده                       خورشید خانم تابیده

*

ساکت بچه ها جونم                    نازیمو میخوابونم

*

نازی جونم خوابیده                      مهتاب بروش تابیده

*

.......................................................................

لالا لالا گل نازم                         تویی سرو سرافرازم

تویی سرو و  تویی کاجم             تویی افسر تویی تاجم

لالا لالا لالایی(2)*

لالا لالا گل نرگس                     نباشم دور زتو هرگز

همیشه در برم باشی                چو تاجی بر سرم باشی

*

لالا لالا گل مینا                       بخواب اروم گل بابا

بابا رفته سفر کرده                  الهی زود برگرده

*

لالا لالا گل شب بو                 نگاهت میکنه جادو

ببینم چشم شهلایت              به زیر ان کمان ابرو

*

لالا لالا گل نازم                   تویی سرو سرافرازم

*

...................................................................................

لالالا گل پونه                      گل زیبای بابونه

بگو جز برگ گل چی هست      هوا گرمه تابستونه

لالالا   لالالالا    لالالا  لالالالا   لالالا لالالایی*

لالالا شب تیره                    بخواب گلبرگ من دیره

تموم ماهی ها خوابن            (چرا خوابت نمیگیره)2

*

................................................................................... 

لالا لالا گل پونه             انار کردم واست دونه

انار سرخ یاقوتی           بخور جونم نگیر بونه 

 

لالا لالا      لالا لالا(2)*

لالا لالا گل صدپر           نشه هرگز گلم پرپر

بمون با من گل خندون    نبینم چهرتو گریون

*

...................................................................... 

 لالا لالا گل مادر         خدا باشد تورا یاور

لالا لالا گل نازم           تو هستی مرغ پروازم

خدای مهربان داری       عزیز پر توان داری

خدای خوب زیبایی       رفیقت وقت تنهایی

خدای قمری و بلبل      خدای سوسن وسنبل

خدای بوسه مادر        خدای خنده خواهر

خدای یار بی یاران      خدای دست بی دستان

خداوند زمینی ها        خدای اسمانی ها

تکرار از ابتدا

............................................................................

لالایی ماه ومهتابه

لالایی مونس خوابه

لالایی قصه گلهاست 

پراز افتاب،پراز ابه

لالا لالا لالایی(2)*

لالایی رسم و ایینه 

لالایی شعر شیرینه

رون و صاف و ساده

زلاله مثل ایینه

*

لالایی گرمی خونه

لالایی قوت جونه لالایی میگه یک شب هم

کسی تنها نمیمونه

*

لالایی اسمون داره

گل و رنگین کمون داره

توی چشمون درویشش

نگاه مهربون داره

*

لالایی های ما ماهه

بدون ناله واهه

بخون لالایی و خوش باش

که عمر غصه کوتاهه

*

تکرار بند اخر

........................................................................

مدينه بود و غوغا بود
اسيرِ ديوِ سرما بود

محمد سر زد از مکه
که او خورشيدِ دلها بود

لا لا خورشيدِ من لا لا
گلِ اميدِ من لا لا

خديجه همسرِ او بود
زني خندان و خوش خو بود

براي شادي و غم ها
خديجه يارِ نيکو بود

لا لا لا شاديم لا لا
گل آزاديم لا لا

خدا يک دخترِ زيبا
به آنها داد لا لا لا

به اسمِ فاطمه زهرا
اميدِ مادر و بابا

لا لا لا کودکم لا لا
قشنگ و کوچکم لا لا

علي دامادِ پيغمبر
براي فاطمه همسر

براي دخترِ خورشيد
علي از هر کسي بهتر

چراغِ خانه ام لا لا
گلِ گلدانِ من لا لا

علي شيرِ خدا لا لا
علي مشکل گشا لا لا

شبِ تاريک نان مي برد
براي بچه ها لا لا

لا لا مشکل گشاي من
گل باغِ خداي من

حسن فرزند آنها بود
حسن مانندِ بابا بود

شهيدِ زخم دشمن شد
حسن يک کوه تنها بود

لا لا کوه بلند من
تو شيرين تر ز قند من

علي فرزند ديگر داشت
جواني کوه پيکر داشت

هميشه حضرت عباس
به لب نامِ برادر داشت

لا لا نازک بدن لا لا
عصاي دستِ من لا لا

گلِ پرپر حسينم کو
گلِ سرخ و گل شب بو

کنار رود و لب تشنه
تمامِ غنچه هاي او

لا لا لا غنچه ام لا لا لا لا لا لا
گلِ تنها

حسين و اکبرم لا لا
علي اصغرم لا لا

کجايي عمه جان زينب
سکينه دخترم لا لا

لا لا لا لا گل لاله
نکن گريه نکن ناله

شبي سرد است و مهتابي
چرا گريان و بي تابي

برايت قصه هم گفتم
چرا امشب نمي خوابي

لا لا لا جان من لا لا
گل باران من لا لا


 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)