ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 5 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

اش دندونی

1392/10/22 12:31
546 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                                                                       ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

چند روزی بود که بیقرار بودی،لثه هایت میخوارید ولی اصلا دندونیت رو بدهان نمی گرفتی ،اب دهان مبارک هم از 3 ماهگی میرفت میخواستم اش دندونی برایت بپزم منتظر بودم اون دندون های سپیدت از لای لثه های صورتیت سر در بیاورن تا اش را بپزم .خلاصه زمان موعود فرا رسید  و لثه های خوشملت سفت شده بود  اولین و دومین مروارید داشتند نیش میزدند که 7 روز بعد منم مامان جان  اینا ،مامانی ،عمه،خاله ها و عمو را دعوت کردم تا پنج شنبه شب ،مورخ 12 بهمن 1392 به صرف اش دندونی و شام به خونمون بیایند.

گندم را خیس کردم و دم گذاشتم شب تا صبح بعد صبح نخود و گوشت و قلم را اضافه کردم.دختر خاله مهنا  که 1ماه و12روزه بود همش گریه می کرد.

 

اتفاق ناراحت کننده ای که امشب افتاد اینکه خونه مامان جانینا و عمه که در یک ساختمان است را دزد زده بود ،فقط توانسته بود تلویزیون عمه را ببرند .

به امید در امدن تمام دندانهای دائمی ات گلم.چشمک

                                              

                     niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

                                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)