ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 5 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

یادگیری کلمات

1392/10/18 8:06
236 بازدید
اشتراک گذاری

از 9 ماهگی بن بن بن 0 که برای 6 ماه به بالا هست را باهات کار میکردم و شما فقط گوش می کردی اماه پیش ازت کارتهارو پرسیدم به اینصورت که کارت اب را نشان بده و بردار و شما تک تک کارتهارو که شامل 30  کلمه بود درست تشخیص دادی و فقط چند تارو اسمشون هم میگی شامل مامان ،بابا ،دست ،پا، شیر ،مو. عزیزم قربون زبون شیرینت بشم خیلی دوستت دارم. 

قراره وقتی کامل تونستی اسم همشون رو ادا کنی بن بن بن 1 رو باهات کار کنم ولی وقتی کارتهارو میارم که بشدت هم بهشون علاقه داری سریع مچالشون می کنی منم گذاشتمشون کنار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایمان
20 دی 92 19:06
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مامان پاستیل
21 دی 92 22:05
سلام عزیزم خوبی ممنون که وبلاگ پسرم سر زدی دستت درد نکندمن نمی دونستم همچین امکانی است کلیک راست را فعال کردم دختر ماهت را ببوس
بی بی هاجر
23 دی 92 7:47
سلام اسمت رو روی دست هایم می نویسم، تا همیشه وقت دعا اولین و آخرین خواسته ام باشی… ریحانه جونم خاله خوبی ؟؟؟
مامان ایمان
27 دی 92 17:34
سلام مامان ایمان ممنون خوشحال میشم. ایمان جان خاله چقدر نازی و وب زیبایی داری عزیزم ایشالله همیه زیر سایه پدر و مادر و خدای متعال باشی.تقدیم به خودت و مامانت که گلین.