ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 2 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

حلما جوون

1392/6/19 13:55
258 بازدید
اشتراک گذاری

                                              _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

دختر همسایه بالایی 11 سالشه ،اسمش حلما است خیلی تو را دوست داره ساعت 6 عصر میاید دنبالت و تو را به حیاط می برد الحق که دوستی دو طرفه است ساعت 7:30دقیقه که می اوردت خونه برایش گریه می کنی و به سختی بغل من میای .5 شنبه و جمعه که خونه مامان بزرگایت می رویم حلما یک روز گفت خاله 5 شنبه ،جمعه که نبودید حوصلم سر رفت 5 شنبش مامانم را مجبور کردم بریم پارک،جمعشم به بابام گفتم من را ببره باغ وحش. تو حیاط با مریم که 11 ساله،هدیه 4 ساله و عسل 3 ساله هم دوستی.

                                                           niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)