ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 2 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

اش دندونی مهنا جیگر

1392/6/19 13:54
823 بازدید
اشتراک گذاری

                                             _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

امروز12 شهریور92 خاله زنگ زد که برای مهنا جون اش دندونی پختم برای ناهار بیا خونمون. از اونجا که من هرجا برم دوست دارم با بابا هماهنگ کنم چند بار زنگ زدم جواب نداد زنگ زدم به خاله گفتم ناهار نمیام عصری میام. با بابا هماهنگ کردم و عصری ساعت 4 رفتیم از طرف تو یه عروسک به مهنا دادم وخودمم پول. شب ساعت 12:18 دقیقه متوجه شدم دندون اسیاب بزرگ راستت از بالا نیش زده ،بین اسیاب  2و3 شک دارم ،چون نذاشتی خوب نگاه کنم الانم خوابت میاد،فردا با حوصله بهتری چک می کنم .بهرحال در امدن هفتمین دندانت مبارررررررررررررک.niniweblog.com

گلم چک کردم اسیاب اخری یا به اصطلاح سومی  از سمت چپ،پایینه.

                              niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)