ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 4 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

راه رفتن گلم

1392/7/21 1:15
228 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب (3 مهر92)بابایی شب نیومد، منم باتو بازی راه رفتن کردم. بهت میگفتم کنار دیوار بایست بعد به سمت من بیا ،انگور را بگیر .توهم که عاشق انگور بودی، چند قدمی راه میرفتی و می افتادی. یه موقع هایی هم همان اول می افتادی و چهار دست و پا می امدی تا من انگور بهت بدم که منم تشویقت میکردم وبرایت دست میزدم تا نا امید نشی.

امروز هنگام صبحانه خودت اینکارو کردی. به دیوار و پشتی می گرفتی و با راه رفتن سمت من می امدی .وقتی خودت برای اولین بار این حرکت را انجام دادی و راه رفتی ،برای من خیلی شیرین بود .دوستت دارم گلم.

 18 مهر 92 کامل دیگه راه افتادی گلم.                                                                                                                                          niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایمان
4 آبان 92 17:18
سلام عزیزم تاتی تاتی کردنت مبارکه خدا حفظش کنه با اجازتون لینک شدید