ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

ماشنیها قطار بشن

1398/9/7 0:44
106 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم جدیدا همه ماشینهات رو از بزرگ به کوچک پشت هم قطار میکنی وسایل دیگه و کتابت هم پشتشون میزاری.

اصلا به هم ریخته بازی نمیکنی همه ماشین ها و وسایلت رو مرتب کنارهم می چینی.😍موقع خواب هم تموم ماشینهاتو کنارت میزاری .عادت کرده بودی هرموقع میخواستم عکس یگیرم همه ماشینهایت رو کنار خودت ردیف می کردی عکس میگرفتم که چند روزه دیگه اینکار رو انجام نمیدی.

امروز بخاطر علاقه شدیدت به ماشین کارتون ماشین ها رو برات دانلود کردم البته بگم علاقه اولت به کامیون هست تا میبینی ذوق میکنی بعد اتوبوس.

به کامیون میگی  کامیو ، به اتوبوس میگی اَتو بوس قربون لهجه ات بشم من.😍

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 آذر 98 15:29
خاله جووون به ماهم سربزنید😚😚💕