ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

شیرین زبونی های قند عسل

1398/9/8 10:10
132 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه زبان شیرینت:

ببینم: بیینم

تلفظ حرف ل را نداری بجاش د تلفظ میکنی؛ 👇

بله: بَده

خاله: خادِه

دالی: دادی

سلام: سدام

خالی: خادی

برو: بُو

هرموقع میام پارکینک، به بابایی میگی: این  خادی

از بازی ها هم عاشق قایم باشک هستی ،میری قایم میشی تا پیدات میکنیم دستاتو تکون میدی میگی ساک ساک

اولین فعلی هم که یاد گرفتی داریم بود مثلا میگفتی شیر،میگفتم نداریم . با یه حالت بامزه میگفتی داریم.

تلفن هم که زنگ میخوره،گوشی را ازم میگیری تا صحبت کنی میگی ادو(الو) سلام گوشی

البته خیلی صحبت میکنی من تو ذهنم نیست چه کلمه ای رو چجوری ادا می کنی نازنینم باز یادم اومد اینجا یادگاری برات ثبت میکنم.😍

یادش بخیر وقتی اجی کوچولو بود ثبت خاطراتشو شروع کردم با حوصله دنبال شکلک ریزه میزه مناسب جمله ای که تایپ میکردم می گشتم میذاشتم تو جای مناسب خودش .الان حسش نیست.🙁

پسندها (1)

نظرات (1)

فاطمهفاطمه
8 آذر 98 13:33
عزیزم.خدا حفظشون کنه.