ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

گردش روزانه (چیتگر1)

1392/6/9 23:25
186 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه23 فروردین ماه سال1392 است که به چیتگر رفتیم که تاریخ تولد عمو میثم است. حالا تو 11 ماهه شدی.

همراه خانواده بابا زیاد چیتگر می رویم و صبحانه را هم همانجا می خوریم. طبق معمول همیشه ناهار هم حاضری داریم*.مامان جان برای تو برنج و قورمه سبزی اورد.niniweblog.com

امروز حسابی خوش گذشت به شما که خیلی،تا 12:30 ظهر خوابیدی.با مامان جان و باباجان و زن عمو دوز بازی کردیم .پیاده روی با کفشهای نامناسب من پاهام را داغون کرد. ساعت حدود5 بود که به طرف منزل بازگشتیم.

راستی یادم افتاد که یه چیتگر هم پارسال تابستون وقتی 4 ماهه بودی رفتیم فکر کنم شهریور ماه بود عکسم دارم که بغل عمه جون هستی.

 

 

*حاضری:جوجه کباب در فرهنگ لغت باباجان.

 

                              niniweblog.com  niniweblog.comniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)