ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

استقلال

1392/11/16 12:13
379 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                             

 

 

                                     niniweblog.com

سلام دختر نازم امروز وقتی رفتیم دستشویی خودت دمپایی هات رو پا کردی حتی نذاشتی به اندازه یه تکیه گاه کمکت کتم. قربون این استقلالت برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدمهدی
10 بهمن 92 22:39
سلام خیلی خوشحال شدم که به ما سر زدید خدا انشالله ریحانه جون رو حفظش کنه اگه عکسی از دخمل نازتون میذاشتید وبلاگتون عالی میشد بازم به ما سر بزنید
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
سلام ممنونم عکس رو کم گذاشتم چشم بیشتر میذارم.
زی زی
11 بهمن 92 10:41
سلام.خوبی گلم؟لینکت کردم.
زی زی
11 بهمن 92 10:42
یه بار که خواستی بیای پیش مامانت اینا خبر بده البته اگر مایل بودی همو بیبینیم.
زی زی
11 بهمن 92 10:42
چند تا عکس از این دختر گل ما بزار خب