ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

هام هام -نام نام

1393/3/2 6:32
253 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                             

امروز 5 شهریور اولین تجربه انجیر خوردنت بود که دوس داشتی . تا حالا هندوانه خوردی که عاشقشی ،شفتالو،هلو بپر تو گلو که فقط پوستشو تحویل میدی ،زرد الو که چیزی ازش نمیمونه جز هسته،انگور که دیگه نگو هر وقت ببینی براش گریه میکنی و مشت مشت میذاری دهنت و پوستاشو میاری بیرون. گیلاسم دوس داری ،خیارو سیب  رانمی توانی قورت بدی چرخ میکنی بیرون [،خیار که بهت نمیدم ولی سیب رو برات رنده میکنم اگه سفت باشه کمی می پزم،موز هم رنده میکنم میخوری ولی فکرکنم عاشقش نیستی.گلابی هم خوردی [،خرمالو که یکم پارسال پاییز گذاشتم دهنت.خرماهم دوست داری یه ماه رمضان سال92 و  خرما مالیدن تو به فرش ،ببخشید خرما خوردنتو عشقه.خوشمزه

 

 از 3 ابان92 دیگه سیب را برات رنده نکردم ،با چاقو به  تکه های نازک و کوچک تقسیم کردم وشما خوردی.

انار را که ابشو برات میگرفتم  دیشب4 ابان وقتی انار خوردن بابا رو دیدیگفتی میخوای منم بافاصله دانه های انار را میدادم و شما کامل نوش جان میکردی .قربون خوردنت.

                       niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

اینم عکس هایی از خورنت؛بخورمت

 

درحال خوردن ابنبات در حال خوردن هلوسیب گاز زدن   در حال سس خوردن در حال ماست خوردن

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)