ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

نون و پنیر و سبزی

1398/9/16 17:28
183 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وقتی نون خریدم سبزی هم همراهش خریدم. الان عصرونه نون و پنیر و سبزی برات لقمه گرفتم طاها جونم خورد.اولین باره سبزی میخوری 😋و اما برای ریحانه هنوز اولین سبزی خوردنش نرسیده.🙄 من هنوز با این غذا خوردنت مشکل دارم، که با این رفتار غذایی داری طاها رو هم بد غذا میکنی😞 یه مدته طاها میگه این نه اون نه. مثلا مرغ و گوشت و سوپ دوست داشتی یه مدتیه لب نمی‌زنی. 😢

بعدا نوشت:

طاها یه لقمه خورد ، رفت کنار منم به طاها گفتم ریحانه بلد نیست نون و پنیر و سبزی بخوره بخور جلوی اجی تا یاد بگیره. 

پسندها (6)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 آذر 98 18:04
عیب نداره خاله جون. منم بچه بودم به خاطر خیلی از غذا ها بهانه می گرفتم. ولی الان دیگه چیزی نیست که دوست نداشته باشم.

•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
خداکنه آخه زهرا جان، ریحانه میگه هم به سختی میخوره😢
عمه فروغعمه فروغ
16 آذر 98 19:27
نوش جونش😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
17 آذر 98 16:35
😅😋🙂😋🙂😋😅
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
☺️☺️☺️😘😘😘💞💞💞