ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 5 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

دیگه خانم شدی گلم

1393/1/27 0:05
289 بازدید
اشتراک گذاری

ازشیر گرفتمت....

نزدیک 2هفته میشه که از شیر گرفتمت درست در تاریخ 15 فروردین،نزدیک به یک سال پیش در تاریخ 13 فروردین پستونک رو ازت گرفتم که اون هم بیخوابی و گریه های خودش رو داشت.

3 شب اول سخت ترین لحظات  مشترک  زندگی من و شما بود .چون چند ماهی بود که روزها شیر کم میخوردی روزها اذیت نمیشدی ولی شبها چون عادت داشتی با می می میخوابیدی خیلی اذیت شدی جیغ های وحشتناک ،که بابا دلش به حال همسایه ها میسوخت و من ... چندروز عد هم بیادش می افتادی و  خود بخود گریه میکردی.به قول مطلبی که درمورد از شیرگرفتن کودک خونده بودم کودک این دوران سوگواره.

بالاخره این شبهای سخت تمام شد وشما کامل عادت کردی و خودت هم میخوابی نه راهت میبرم نه روی پا میخوابانمت فقط روی تخت کمی لالایی و شعر میخونم بعدش میگی نخون پشت به من میکنی و میخوابی.

لالایی ماه و پرتقال رو که شبکه پویا پخش میکنه توخیلی دوس داری منم از نت دانلود کردم وتقریبا هر روز برات میذارم تا گوش بدی. 3شب اول با هیچی نمیشد ارومت کرد از بغل من بغل بابایی میرفتی اب میدادیم و و...اروم نمیشدی فقط با این لالایی اروم میشدی.خواب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نسترن
7 اردیبهشت 93 8:40
دوست گلم با یه هفته تاخیر روزت مبارک. می دونم که هر روز روز قدردانی از زحمات تو مامان گله.
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
مامان نسترن عزیز منم با تاخیر تبریک میگم. بعد عید ریحانه رو از شیر گرفتم حالا هم دارم از پوشک میگیرم وقت نمیکنم سر بزنم. ممنون بیادم بودی
مامان نسترن
18 اردیبهشت 93 8:51
پیشاپیش روز بابای مهربون و همسر فداکار تهیه کننده وبلاگ ریحانه جون رو تبریک م یگم. بابایی گل باش تا زیر سایه ات آرامش بگیرم
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ممنونم همچنین بر همسر محترم
خاله نورا
21 اردیبهشت 93 9:02
سلام وحیده جونم ای جوووونم سلاااام