ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 2 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

واقعا پوشک گرفتن یه پروژه است . فقط صبــــــــــــر میخواهد صبــــــــــر مادری.

1393/3/7 2:28
210 بازدید
اشتراک گذاری

راستی یادم رفت بگم 3 هفته ای میشه که از پوشک گرفتمت ، گهگاهی تو لباست جیش می کنی ، ولی 3 ،4 روزیه که قبل از اینکه جیش کنی خودت میگی مامان جیش.قبلا خودم می بردمت ، از نیم ساعت شروع کردم تا الان که 2 ساعت کامل خشکی. مواقعی که مهمونی میریم و یا مریضی پوشکت می کنم .بعضی اوقات هم تنبلی می کنی بهم بگی جیش داری . شاکی پی پی ات رو تعریف نمی کنم که اون برای خودش پروژه جدا داره و مطالبش قابل باز کردن نیست.سکوت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حبه قند
9 خرداد 93 10:59
آفین به ریحانه جون امیدوارم مقل یه دختر خوب مامانت بنویسه که امروز رفتی پارک و جیشتو خودت گفتی. مرسی عزیزم که به منم سر زدی از آشنایی باهات خوشحالم.
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
منم از اشنایی با شما خوشوقتم عزیزم
مامان جونی*زی زی*
13 خرداد 93 7:21
وااااااااااااااااااااااااااااااااای راست میگی .من که برییییییییییییییییدم