ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

امیری حسین(ع) و نعم الامیر

1393/3/10 19:19
439 بازدید
اشتراک گذاری

دلنوشته:                                                

ولادت با سر سعادت امام حسین (ع) بر تمامی دلشیفتگان حضرت پربرکت و مبارکت باد . انشالله از دستان مبارک حضرت عیـــــــــدی بگیرید.

بالاخره امد روزی که بیقراران قرار یابند و تشنگان محبتش سیراب گردند روز ولادتش .روزی که مادر او را به دستان کوچک  خواهرش سپرد تا نوازشش کند ، بوسه بر لبان و صورت مهتابش بزند . مادر طاقت گریه های طفل شیرخوارش را ندارد ، تا گریه  چشمانش را نوازش  میدهد سریع او را با شیره جان سیراب می کند  و خواهر لبخند زیبایی به برادر میزند  گریه نکن برادر کوچک من ،  همیشه کنارت میمانم ....


یا حسین(ع) تشنه دیدارت هستم ، تشنه کربلایت ، دوست دارم فقط یکبار از عمرم، سلامت را هنگامی که جواب سلامم را با خواندن زیارت عاشورا میدهی بشنوم . خـــــــــــــــدایا در این شب و روز عزیز گوشهایم را شنوا و دیدگانم را بینا کن .

دلم برایت تنگ است ارباب من ، دلم برای حرمت پر میزند ، فدای شش گوشه ات ، فدای حنجر مبارک علی  اصغرت ، دستم  را بگیر ، چشم جانم را بینا کن، امشب دلم تو را کـــــــــــــــــــــم دارد...............

صدایم را میشنوی اقای من، دلم دستان پر مهرت را میطلبد .

زیباتــــــــــــــــرین بهــــــــــــــــــانه هستی ، تولـــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک . چیز قابلی ندارم که هدیه کنم برایت ، این جان ناقابل را فدای امدن قدمهای فرزند بزرگوارت ، مـــــــــــهدی(ع) میکنم ،پذیرایش  باش .

امـــــــــــــــــــــــــیری حسین و نعم الامـــــــــــــــــــــــــیر.

کنیز کوچک مادرت، بنده  دلشکسته خدا : رها در باد

                                        

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان امیرحسین جان
12 خرداد 93 22:14
خانمی از دیدن وب زیباتون شاد شدم . دیدن عکس آقا و پرچم یا مهدی هم حسابی ذوق زدم کرد. ایشالا در مسیر تربیت فرزند ولایت مدار موفق و سربلند باشید.
مامان سوگل
14 خرداد 93 1:57
سلام عزیزم خوبی؟ ریحانه جون خوبه؟ من از هرازگاهی به وبش سر میزنم منتها تا به حال نظر نذاشته بودم وقت کردی به وب حنانه هم سر بزن دختر گلت رو ببوس
ارام
22 خرداد 93 21:36
کوچه کوچه بنازم ز عابری که نیامد غزل غزل بنویسم ز شاعری که نیامد شکسته بغض غرورم در انتظار عجیبی دعا کنید بیاید مسافری که نیامد سلام عیدتون مبارک...التماس دعا
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
سلام ببخشید دیر دیدم ممنونم
لی لی ✂
27 خرداد 93 11:40
سلام عزیزم بله تو سایتم میسازم این قالب رو دوباره دانلود کن بزار مشکلاتی داشت که رفعشون کردم
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ممنونم چشم فعلا لب تاپ به ایراد خورده با گوشی هم نمیشه