ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

دلم تنگه ماه خداست

1393/5/11 18:41
424 بازدید
اشتراک گذاری

با اینکه چند روز بیشتر نیست که ماه رمضان تموم شده ولی دلم تنگشه . روزهای ماه رمضون برکت داشت عطر خدا رو تو شب و روزش به وضوح حس میکردی ولی الان...روزها تو خونه تنهام  اون موقع روزها رو به  بهونه افطار  سر میکردی و شب هم به بهونه سحر . حس تنهایی نمیکردی وجود خدا رو کنارخودت کامل حس میکردی ولی الان ... الان خدا هم هست بهمان نزدیکی ما از خدا دوریم...

ماه خدا دلتنگتم ، دلتنگ لحظه های افطار و سحرت ، دلتنگ افطاری و سحری درست کردن ، دلتنگ لحظه های نیایش با خدا ، دلتنگ شبهای قدر  و حتی دلتنگ شب عید که خوشحال از امدن عید بودی ، نمیدانستی که چه عزیزی میرود تا عید بیاید ...

وای که چقدر دلم گرفتهغمگینهوای گریه دارهگریهگریهگریه....

یا صاحب الزمان ادرکنی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)