ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 7 سال و 2 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

حرف تازه

1393/5/14 14:39
496 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تا چند روز پیش اب رو  با میگفتی ولی چند روزه که اب میگی فکر کنم 1 ماهی میشه که دستشویی رو تلفظ میکنی هروقت هم کارم داری میگی مامان پاشو.... و خلاصه اینکه شیرین زبون شدی .خدا حفظت کنه.

از وقتی که کودکان بی پناه غزه رو نشون میده که تو سن کم پر پر میشن همش میگم پیرشی دخترم نوه و نتیچه دار شی و من نوه هامو ببینم. خیلی سخته مادری تصورکند فردای کودکش وجود ندارد........

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان محمدرضا
19 مرداد 93 14:05
سلام وبلاگتون قشنگه ان شاا...هممون بتونیم سرباز امام زمان تربیت کنیم
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
پاسخ
ممنون سر زدید انشالله
خاله ی مهربون
9 مهر 93 15:04
ممنونم از حضور سبز شما