ریحانه  جون ـــنبضـــ منریحانه جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
محمد طاها جون ـــنبضـــ منمحمد طاها جون ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا ـــنبضـــ منمحمدصدرا ـــنبضـــ من، تا این لحظه: 1 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

♥ریحانه گردو _ طاها بادوم _ صدرا فندق ـنبضـ زندگی مامان و بابا♥

یا الله،یا رحمن، یا رحیم،ثبت قلبی علی دینک

جـَک

1396/11/1 16:17
193 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه جونم امروز گفتی مامان حالا من چطوری لی لی بازی کنم تو برنامه عمو مهربون،خاله بهار  گفت با دوستش لی لی بازی کرده .گفتم ماهم میتونیم ولی تو حیاط .گفتی ما که جَک نداریم لی لی بکشیم. خنده ام گرفت و گفتم گچ عزیزم .اره نداریم زمان ما میفروختن ولی الان دیگه نیست. گفتی چرا هست معلممون جَک میخره میاره  مدرسه. شروع شد هی من گفتم گچ شما گفتی جَک .بعد کمی مکث کردی و گفتی مامان یاد گرفتم گوش کن جَـــــــــــــــــــــــــــــــــــــکخنده

عکس ریحانه نفسم با لوگوی خونه سازی اش:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)